Dec 5, 2011

Haljina Sirena na Burda Style sajtu / The Mermaid dress on Burda Style website

Danas je moja haljina, koju sam radila za Burda Style sajt, objavljena na naslovnoj strani istog, u okviru rubrike Projekat nedelje. U pitanju je varijacija kroja za haljinu iz Burda časopisa 10/2011, #116. Haljinu sam šila tokom stažiranja u Burda Style, prošlog meseca. Napravljena je od divne vune u petrolej boji, a izmene kroja koje sam napravila su poveće - menjala sam i prednje i zadnje panele, okovratnik i rukave, a centralni prednji panel sam ukrasila neobičnim kosim faltama, koje me podsećaju na rep sirene. Na sajtu možete pogledati tutorijal koji detaljno opisuje sve izmene kroja. 

The dress I made for Burda Style website is featured on the site's homepage today, within the section Project of the week. The dress is a variation of the Burda Style magazine pattern 10/2011, #116. I sewed it during my internship at Burda Style last month. It's made of gorgeous wool in petrol, having numerous pattern alterations: I changed the front and back panels, neckline and sleeves, and I trimmed the center front panel with unusual bias pleats that remind me of a mermaid tale. You can see a tutorial that describes the pattern alteration in detail on the website.





Kako sam haljinu napravila prema svojim merama, imala sam čast da budem i model za istu :). Najbolja stvar od svega je što sam haljinu mogla da zadržim po kraju stažiranja, i sada čekam odgovarajuću priliku da je obučem.

Since I made the dress according to my measurements, I modeled for it :). The best thing of all was that I kept the dress for myself when my internship was over. Now I can't wait for the right opportunity to wear it.

8 comments:

  1. Anonymous12/05/2011

    Prelepa haljina i prelepo ti stoji! Svaka cast,Ana! Veliki pozdrav!

    ReplyDelete
  2. Gorgeous! The pleats are absolutely beautiful. I really like the length of the dress as well.

    ReplyDelete
  3. Daraga Ana ,jako mi je drago da si sada malo bliže nama ,kao prvo ,kao drugo haljina predivna ,neobični detalj falti i divna plava boja,a i mindjuše fantastične - ja nakit obožavam. I treće ,da bude više sreće ...drago mi je da sam bila u pravu kada sam jakoo verovala i sve vreme navijala za tebe.Činiću to i dalje ... Svaka čast,pozdrav tebi i tvojoj porodici,dobronam došla!!!

    ReplyDelete
  4. Your dress is so wonderful. I can't believe it was made from that Burda pattern. I love those tucks and how you sewed them in the two directions and created steps near the front seams.

    ReplyDelete
  5. It looks utterly beautiful. What a work of art! Congratulations on being the featured project!

    ReplyDelete
  6. It's really beautiful! So glad you got to keep it :)

    ReplyDelete
  7. Anonymous12/06/2011

    Sjajna je ! Svaka čast - baš je skladna, moderna i nekako potpuno nova ! :)

    ReplyDelete
  8. Odlična je! Tako šarmantna!

    ReplyDelete