Mar 14, 2014

O prodaji na ETSY sajtu

Danas imam sjajne vesti za sve vas koji se bavite ručnim radom, crtate, slikate, tapacirate, reciklirate, i želite da prodate svoje rukotvorine na ETSY sajtu. Neki od vas su me već pitali kako ja to radim, kako prevazilazim probleme koje konstantno imamo mi, iz Srbije, kada želimo da prodajemo svoja dela. Ne koristim PayPal, ne mučim svoje rođake i prijatelje po inostranstvu da otvaraju račune umesto mene, sve radim odavde, iz Beograda, sa svog računara i uz pomoć računa koji su registrovani na moje ime.


Kako - saznajte danas i narednog petka na sjajnom blogu Može i ovako, gde gostujem sa svojim tekstovima na ovu temu. Preneću vam sve tehničke detalje koje sam smatrala bitnim vezano za korišćenje ETSY portala, ali i informacije o tome kako da svoj novac podignete i koristite bez mnogo muke. Trudila sam se da svaki korak detaljno opišem i da vas upozorim na sve prednosti i mane sistema koji sam ja primenila, a koji smatram trenutno najpovoljnijim.


Prvi deo teksta bavi se samim ETSY portalom, uslovima korišćenja, i daje vam moje preporuke kako određene segmente poslovanja da rešite. Naredni tekst, zakazan za sledeći petak, 21.3.2014. obradiće korišćenje 2Checkout procesora naplate i Payoneer MasterCard platnu karticu.

Mislim da će mnogima biti zanimljivo da pročitaju kako prodaja funkcioniše, a ja se nadam da ću vas motivisati da se i sami okušate u ovakvoj prodaji, jer sam ubeđena da mnogi od vas imaju fantastičan potencijal, koji ovde vene, neiskorišćen. 


Pored mojih tekstova, savetujem da obavzno pročešljate Jelenine postove, koji su izuzetno zanimljivi, a koji daju praktične savete kako da zaradite kao pisac, bloger i frilenser. Jelena ima veliko iskustvo u frilens radu za strane blogove, za koje piše po narudžbini, i živi isključivo od toga! Ceo blog Može i ovako posvećen je savetima kako da poboljšate pisanje, kako da nađete posao kao frilens pisac, i kako da zaradite kao bloger. Čak i ako nemate ambicije da vam pisanje postane profesija, mislim da se mnogi njeni saveti mogu primeniti na uređenje sopstvenih blogova, jer realno - uvek može bolje. Ja nalazim mnogo inspiracije u njenim člancima i već odavno primenjujem mnoge od njenih saveta, i zamislite - rade!

Dakle, pravac na Jelenin blog, čitajte, delite dalje i javite nam svoje utiske!

Mislite globalno, a ne lokalno!

4 comments:

  1. Hvala ,hvala divna si.Ja se vec pitala da li ces imati vremena da postavis post o ovoj temi.Nasla sam i iskustva foruma Serbian street za sve koji prodaju na Etsy.
    Srce si :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cale, drago mi je da sam mogla da pomognem, i zaista se nadam da ces se oprobati u prodaji. Srecno, u svakom slucaju!

      Delete
  2. Hvala Ana!
    Mnogo mi znači ovo, ni ne slutiš koliko!

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/17/2014

    Anci ti si genijalna, to sam oduvek znala, ali ovim si samo ucvrstila moje misljenje o tebi.

    ReplyDelete